6 Mayıs 2019 Pazartesi

Sced 484 9.Ders Yazısı

Bu hafta buraya ne yazacağımı gerçekten bilmiyorum. Eğlenceli bir dersti, derse moralim çok bozuk gelmeme rağmen eğlendim. Ders zaten genel olarak dönemin tekrarı gibiydi. Eski oyunları artık birbirimizi iyice tanırken oynamanın daha zevkli olduğunu söyleyebilirim. 
Bu best of dersi olduğuna göre ben de genel bir değerlendirme yapabilirim diye düşünüyorum. Derste de söylediğim gibi, bu ders hayatımda çok şey değiştirmemiş gibi hissediyorum. Dersi kendi adıma verimli kullanmadığıma eminim. Zaten biraz bir şeyler öğrenmiş olsam, üzerinde düşünüp çalışmama rağmen midtermden 80 almazdım sanırım. Hatta bu not ben de bir farkındalığa yol açtı diyebilirim, bu kadar kötü ve dinlenemez bir iş ortaya çıkardıysam, öğretmen olup onca çocuğa eziyet etmek büyük bir kötülük olur heralde. Yol yakınken geri dön Aybiçe masum yavruların hayatını karartmaya gerek yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sced 484 10.ders yazısı Bugün ki ders final sınavı olduğu için oldukça heyecanlı bir dersti. Midtermden de düşük bir not aldıım için daha...