11 Mayıs 2019 Cumartesi

Sced 484 10.ders yazısı

Bugün ki ders final sınavı olduğu için oldukça heyecanlı bir dersti. Midtermden de düşük bir not aldıım için daha da heyecanlıydım. Buna rağmen performansımın fena geçmediğini söyleyebilirim.

Ayrıca bu son dersimizdi. Dersin bittiğine üzülüyorum çünkü dönem boyunca en çok eğlendiğim ders buydu. Ayrıca geçen ders bu dersin bana çok bir etkisi olmadığını söylesem de bu sanırım midterm notumdan gelen moral bozukluğu ile söylediğim bir şeydi. Kendime haksızlık etmişim. Bu ders performans kaygımı azaltmanı ama bana bununla başa çıkmayı öğretti diyebilirim. Ayrıca hocamız ilk derslerin birinde dönem boyunca kendinizi öyle hallerde göreceksiniz ki artık birbirinizden utanmamata başlayacaksınız demişti. Sanırım bu durum bizi yakınlaştırdı ve bu dersin bana bir faydası da güzel arkadaşlar edinmem oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sced 484 10.ders yazısı Bugün ki ders final sınavı olduğu için oldukça heyecanlı bir dersti. Midtermden de düşük bir not aldıım için daha...