1 Nisan 2019 Pazartesi

Sced 484 5.ders Yazısı

   
    Bu haftaki dersin başındaki konuşmalarımız kendim hakkında düşünmemi sağladı diyebilirim. İçe dönük ve dışa dönük olmak konusunda içe dönük biri olduğuma emindim. Hala da öyleyim. Çünkü her ne kadar sevdiklerimle bir şeyleri paylaşmak bazen beni rahatlatsa da, kendimle başbaşa kalmayı istediğim anlar çoğunlukta diyebilirim. Fakat algısallık yargısallık meselesinde, derste kendimi algısal olarak tanımlasam da, bu mesele üzerine daha fazla konuşunca yargısal olduğumu düşünmeye başladım. Kesinlik isteyen, bir şeyler bitip çözüme bağlanınca daha mutlu biri olduğumu düşünüyorum. Fakat belki de biraz ortadayımdır. Bu yüzden kendim hakkında bu konuda çelişkilerim olduğunu fark ettim.
     Gelelim bu haftanın favori kısmına, 4lü dönme oyunu gerçekten eğlendiğim bir oyun oldu. Haftalar ilerledikçe doğaçlama yapmam gereken konularda daha rahat hissettiğimi fark ediyorum. Her zaman bir tık heyecanım olsa da, kendimi geliştirdiğimi ve daha iyi performanslar sergilediğimi düşünüyorum. 
     Haftaya dersimizin vizesi var. Vize çalışması benim için pek verimli geçmedi gibi. Kendim hakkında konuşurken belki daha rahat hissederim ama hala sınav konusunda oldukça endişeli olduğumu söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sced 484 10.ders yazısı Bugün ki ders final sınavı olduğu için oldukça heyecanlı bir dersti. Midtermden de düşük bir not aldıım için daha...