8 Nisan 2019 Pazartesi

Sced 484 6.Ders Yazısı

    Bu hafta beklediğim gibi dersin en stresli haftasıydı. Vize konuşmam için hazırlık yapmıştım, neler söyleyeceğim hakkında düşünmüştüm ama bu heyecanımı azaltmak için hiç yeterli olmadı. Sıralamanın kura ile yapıldığını öğrendiğimde biraz daha heyecanlandım çünkü ilk çıkmak hiç istemiyordum. Şansıma korktuğum başıma gelmedi ve adım ilk sırada çıkmadı. Fakat insanlar peformanslarını sergiledikçe heyecanım daha da çok artıyordu. Çok sonlara kalmıştım. İnsanlar konuştukça aklım daha da çok karışmıştı. Acaba bunu da mı söylesem, şu özellik bende de var ondan da mı bahsetsem derken kafam tamamen karışmıştı. Ayrıca zaman geçtikçe ve heyecanım arttıkça daha önceden planladığım konuları da unutuyor gibi hissediyordum. Sıra bana geldiğinde gerçekten çok fazla heyecanlıydım. Konuşmaya planladığım gibi başladım ama sonlara doğru planladığım her şeyi unutmuştum ve tamamen doğaçlama konuşuyordum. Oraya çıktığımda süreyi geçmekten endişelenirken, konuşmam tam olarak 2 dk ancak sürebildi.
     İnanç hoca hiç bir yorum yapmadığı için ne derece başarılıydım kestiremiyorum ama şuan tek beklentim çok da düşük olmayan bir not alabilmek.
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sced 484 10.ders yazısı Bugün ki ders final sınavı olduğu için oldukça heyecanlı bir dersti. Midtermden de düşük bir not aldıım için daha...