18 Mart 2019 Pazartesi

Sced 484 4.Ders yazısı


  "Bu gençlik bitmiş"

    Bu hafta beni en çok düşündüren şeylerden biri tarihin ilk yıllarında bile insanların gençlikten şikayet etmelerini öğrenmek oldu. O yıllarda gençlik bitecek ne yapmış olabilir ki ? Veya gençlik eğer gerçekten binlerce yıldır bitikse, şuan bizlerden şikayet eden büyüklerimiz ne derece haklı ? Yoksa bu bitiklik aslında sadece değişim midir ?
    Bu haftanın benim  için en verimsiz geçen kısımın sınıfça yaptığımız aktiviteler kısmı olduğunu söyleyebilirim. İlk oyuna geçen haftalardaki oyunlar kadar odaklanamadım. Oyun içinde andan koptuğum zamanlar olduğunu hissettim. Kurt kuzu oyununda da yerimin stratejik konumundan mıdır bilinmez, sağımdaki ve solumdaki insanlar bir çok kez oyuna dahil edilmesine rağmen ben sadece izleyici kısmında kaldım. Konumumu suçlayıp kendimi mi kandırıyorum bilmem ama oyunun çok ani ve rastgele seçimlerden oluştuğunu düşündüğüm için başka bir ihtimal de gelmiyor aklıma. Oyunu oynayamadığım için de çok emin değilim tabii.
    Gelelim dersin en sevdiğim kısmına, grup yaratıcılık kısmı. Bu hafta da grubumla beni tatmin eden, iyi olduğunu düşündüğüm bir sergileme ortaya çıkardık. Dersin bu kısmı kişisel ilerlememi en iyi hissettiğim kısım diyebilirim. İlk hafta beynimin durduğundan, stres olup aklıma hiç bir şey gelmemesinden bahsetmiştim.Bu hafta geçen haftanın verdiği özgüvenden mi bilinmez, gerçekten yaratıcı olduğumu hissettim. Yalnız, oyunculuk kısmı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Sahnede olur olmaz yerlerde gülmeyi acilen bırakmalıyım.
     Bir diğer en eğlendiğim kısım, yani bireysel yaratıcılık kısmına gelirsek, bu hafta izlemesi de içinde bulunması da gerçekten çok keyfiliydi. Grup yaratıcılık bölümünün her grup için ortalama üstü geçmesinden ötürü bu bölümde sınıfın motivasyonunun gerçekten yüksek olduğunu hissettim. Çoğunluk hevesli ve yaratıcıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sced 484 10.ders yazısı Bugün ki ders final sınavı olduğu için oldukça heyecanlı bir dersti. Midtermden de düşük bir not aldıım için daha...